Identificación Inicial de las Formas de Argumentación sobre Ecología en Escuela Rural

The article aims to show the results of the forms of argumentation in ecology developed by students in the rural context of eighth and ninth grade, on Andean forest and Paramo making approaches of Socioscientific Issues. The study used qualitative methodology and was based on the interpretative herm...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11567
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/11658
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11567
Palabra clave:
argumentation
socio-scientific questions
rural school
learning
argumentación
cuestiones sociocientíficas
escuela rural
aprendizaje
Rights
License
Derechos de autor 2021 EDUCACIÓN Y CIENCIA