Identificación Inicial de las Formas de Argumentación sobre Ecología en Escuela Rural
The article aims to show the results of the forms of argumentation in ecology developed by students in the rural context of eighth and ninth grade, on Andean forest and Paramo making approaches of Socioscientific Issues. The study used qualitative methodology and was based on the interpretative herm...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11567
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/11658
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11567
- Palabra clave:
- argumentation
socio-scientific questions
rural school
learning
argumentación
cuestiones sociocientíficas
escuela rural
aprendizaje
- Rights
- License
- Derechos de autor 2021 EDUCACIÓN Y CIENCIA