Estrategias didácticas para fortalecer fluidez y comprensión lectora en la educación rural
This research reflects on the fluency as a skill for reading comprehension from the Escuela Nueva model, as a general objective to describe the incidence of fluency in reading comprehension in elementary school students at La Chorrera Headquarters of the Technical Educational Institution. I...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6554
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16373
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9182
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16373
- Palabra clave:
- Comprensión lectora
Fluidez
Estrategia multigrada
Educación rural
Escuela nueva
Reading comprehension
Fluency
Multigrade strategies
Rural education
New school
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf55