Estrategias didácticas para fortalecer fluidez y comprensión lectora en la educación rural

This research reflects on the fluency as a skill for reading comprehension from the Escuela Nueva model, as a general objective to describe the incidence of fluency in reading comprehension in elementary school students at La Chorrera Headquarters of the Technical Educational Institution. I...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6554
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16373
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9182
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16373
Palabra clave:
Comprensión lectora
Fluidez
Estrategia multigrada
Educación rural
Escuela nueva
Reading comprehension
Fluency
Multigrade strategies
Rural education
New school
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf55