Experiencias Pedagógicas entre Discapacidad, Infancia y Matemáticas
This article aims to identify the conditions that strengthen the recognition of single-digit numbers, the basis of mathematical thinking in a nine-year-old student with intellectual disability, who has difficulty in cognitive processes of attention, memory and language, because it is limited for her...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11605
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/15466
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11605
- Palabra clave:
- Social inclusion
Mental deficiency
Mathematics
Childhood
Teaching
Learning
inclusión social
deficiencia mental
matemáticas
infancia
enseñanza
aprendizaje
- Rights
- License
- Derechos de autor 2023 Educación y Ciencia