Moodle como alternativa pedagógica para potenciar el proceso de enseñanza y aprendizaje

In the present work, the elaboration of a virtual learning environment is exposed as an educational tool to promote the exchange of information and strengthen the autonomous learning on the part of the student. This virtual space was developed with the Moodle content management platform (LMS), thus...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/9977
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/13658
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/9977
Palabra clave:
Technology, learning, virtual platforms, teaching, Moodle.
aprendizaje
plataformas virtuales
enseñanza
Moodle
Tecnología
Rights
License
Derechos de autor 2022 Revista Habitus: Semilleros de investigación