Innovative experience of the ontological structuring of knowledge with teachers and students
The objective of this article is to evaluate the effect of the incorporation of the Marcos System for Significant Learning (SIMAS) software in teaching practices in two educational institutions, Escuela Normal Superior de Ubaté, ENSU and Fundación de Educación Superior Nueva América, FESNA. The meth...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6668
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/13456
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/6169
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/13456
- Palabra clave:
- innovation
ontological representations
practice teaching
learning
innovación
representación ontológica
práctica docente
aprendizaje
innovation
représentation ontologique
la pratique de l’enseignement
l’apprentissage
inovação
representação ontológica
pratica docente
aprendizagem
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf169