Innovative experience of the ontological structuring of knowledge with teachers and students

The objective of this article is to evaluate the effect of the incorporation of the Marcos System for Significant Learning (SIMAS) software in teaching practices in two educational institutions, Escuela Normal Superior de Ubaté, ENSU and Fundación de Educación Superior Nueva América, FESNA. The meth...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6668
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/13456
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/6169
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/13456
Palabra clave:
innovation
ontological representations
practice teaching
learning
innovación
representación ontológica
práctica docente
aprendizaje
innovation
représentation ontologique
la pratique de l’enseignement
l’apprentissage
inovação
representação ontológica
pratica docente
aprendizagem
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf169