La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas
Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...
- Autores:
-
Cordero Jaime, Maryori Rocio
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/9631
- Acceso en línea:
- https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631
- Palabra clave:
- Capacitación docente en matemáticas
Matemáticas - Enseñanza
Prácticas de la enseñanza
Concepciones
Formación de profesores
Aprendizaje y enseñanza de las matemáticas
Práctica pedagógica
Teacher training
Learning and teaching of mathematics
Pedagogical practices
Conceptions
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright (c) 2022 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia