La práctica pedagógica en profesores iniciantes de matemáticas

Eng: This research presents the analysis of a sample of five beginning teachers’ pedagogical practices graduated from the Bachelor of Mathematics of the Pedagogical and Technological University of Colombia, through a qualitative approach with a case study, with information gathering techniques such...

Full description

Autores:
Cordero Jaime, Maryori Rocio
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/9631
Acceso en línea:
https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9631
Palabra clave:
Capacitación docente en matemáticas
Matemáticas - Enseñanza
Prácticas de la enseñanza
Concepciones
Formación de profesores
Aprendizaje y enseñanza de las matemáticas
Práctica pedagógica
Teacher training
Learning and teaching of mathematics
Pedagogical practices
Conceptions
Rights
openAccess
License
Copyright (c) 2022 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia