Repositioning of the Barrio del Artista to increase its cultural-artistic value in Puebla, Mexico

The main aim of the current study was to identify the correlation of the Barrio del Artista repositioning to enhance its artistic and cultural value in Puebla city, Mexico. The research was conducted within a marketing focus. The presented results correspond to an empirical research on the repositio...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6675
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10222
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/4601
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10222
Palabra clave:
marketing
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Barrio del Artista
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Barrio del Artista.
Rights
License
Derechos de autor 2016 REVISTA DE INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN
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