Repositioning of the Barrio del Artista to increase its cultural-artistic value in Puebla, Mexico
The main aim of the current study was to identify the correlation of the Barrio del Artista repositioning to enhance its artistic and cultural value in Puebla city, Mexico. The research was conducted within a marketing focus. The presented results correspond to an empirical research on the repositio...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6675
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10222
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/4601
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10222
- Palabra clave:
- marketing
positioning
Barrio del Artista
mercadotecnia
posicionamiento
Barrio del Artista.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2016 REVISTA DE INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN