Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school
This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/9965
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/9965
- Palabra clave:
- inferential reading
classroom project
argumentative texts
teaching units
lectura inferencial
proyecto de aula
textos argumentativos
unidades didácticas
leitura inferencial
projeto de classe
textos argumentativos
unidades didáticas
- Rights
- License
- Derechos de autor 2021 Revista Habitus: Semilleros de investigación