Arguments and inference in reading: an intervention proposal at an elementary school

This study aims to answer the question of how to promote the inferential reading of argumentative texts through pedagogical practices in elementary school? One answer for fifth grade students at the Institución Educativa Saza de Gámeza, Boyacá, Colombia, Sede la Capilla, is through the design of fle...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/9965
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/semilleros_investigacion/article/view/12520
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/9965
Palabra clave:
inferential reading
classroom project
argumentative texts
teaching units
lectura inferencial
proyecto de aula
textos argumentativos
unidades didácticas
leitura inferencial
projeto de classe
textos argumentativos
unidades didáticas
Rights
License
Derechos de autor 2021 Revista Habitus: Semilleros de investigación