El habla y la pedagogía: particularidades en la interacción de una clase idiomas
This paper aims at identifying some of the main features that a language classroom possesses regarding interaction. Conversation analysis was used to approach classroom talk and build reflection and understanding. For data to be gathered, a language lesson conducted in a public university with adult...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6619
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/12330
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/ingenieria_sogamoso/article/view/13389
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/12330
- Palabra clave:
- conversation analysis
identity
repair
turn taking
interaction
análisis de la conversación
identidad
reparación
toma de turno
Interacción
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf120