Creation of unpublished texts, an assertive strategy in the classroom
The purpose of this research was to analyse, within the school context, flaws and weaknesses presented by fifth grade students of the Educational Institution“Álvaro González Santana”, “Rosario” and “Manitas” branches whose objective was to encourage stude...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11479
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/9403
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11479
- Palabra clave:
- Teaching, motivation, learning, strategy, written production.
Enseñanza, motivación, aprendizaje, estrategia, producción escrita.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA