Razones y proporciones, una mirada desde la proporcionalidad directa

Eng: The present work is framed within the research line of exploratory-investigative scenarios with an important support in the didactics of mathematics. Its general objective is to characterize the learning of the concept of direct proportionality in seventh grade students of the Institución Educa...

Full description

Autores:
Granados González, Francisco
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/9643
Acceso en línea:
https://repositorio.uptc.edu.co//handle/001/9643
Palabra clave:
Matemáticas - Enseñanza - Investigaciones
Capacitación docente en matemáticas
Razón
Proporción
Proporcionalidad directa
Escenarios exploratorioinvestigativos
Reason
Proportion
Direct proportionality
Exploratory-research scenarios
Rights
openAccess
License
Copyright (c) 2021 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia