The tale as a pedagogical strategy to develop the inquiry in natural sciences
This text provides results of the research work entitled: “The story as a pedagogical strategy to develop the competence of inquiry in natural sciences through didactic sequences” in eighth grade students of the “El Escobal” Agricultural Educational Institution of Ramiriquí (Colombia). The methodolo...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11457
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8898
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11457
- Palabra clave:
- education, argumentative competence, inquiry, didactic sequence, story.
educación, competencia argumentativa, indagación, secuencia didáctica, cuento.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA