Interaction : a way to understand power relationships in an EFL classroom
Eng: This study emerged from the necessity of understanding the way in which power and power relationships took place within the interaction a group of students studying English. Therefore, interaction in this study was the means to analyze and understand the way in which the power relationships ope...
- Autores:
-
Garzón Mendoza, Jessica Giseth
Soler Amortegui, Juan José
Suárez Díaz, Cindy Lorena
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/3425
- Acceso en línea:
- http://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/3425
- Palabra clave:
- English language
Inglés
English language - Acquisition
Inglés - Adquisición
English language - Study and teaching
Inglés - Enseñanza
Licenciatura en Idiomas Modernos - Tesis y disertaciones académicas
- Rights
- openAccess
- License
- Copyright (c) 2020 Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia