Didáctica de la lengua castellana y el modelo park y oliver en la práctica docente

This article analyze the conceptualization of the pedagogical knowledge of the content, established by Park and Oliver based on the hexagonal model, from of the practice of a primary school teacher of a private sector of Tunja (Boyacá) city, with the objective to understand the way how the teacher m...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6585
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16405
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9941
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16405
Palabra clave:
conocimiento pedagógico del contenido
didáctica
Lengua Castellana
práctica docente
pedagogical knowledge of the content
didactic
Spanish Language
teaching teacher
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf86