Didáctica de la lengua castellana y el modelo park y oliver en la práctica docente
This article analyze the conceptualization of the pedagogical knowledge of the content, established by Park and Oliver based on the hexagonal model, from of the practice of a primary school teacher of a private sector of Tunja (Boyacá) city, with the objective to understand the way how the teacher m...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6585
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16405
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9941
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16405
- Palabra clave:
- conocimiento pedagógico del contenido
didáctica
Lengua Castellana
práctica docente
pedagogical knowledge of the content
didactic
Spanish Language
teaching teacher
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf86