The pedagogical practice since adidactic situations in mathematics

The aim of this article is to characterize the pedagogical practice from the use of non-didactic situations in Mathematics classes. This research uses a qualitative approach, under the technique of action research, with the use of instruments such as: non-participant observation, open-ended question...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6704
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10299
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/9179
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10299
Palabra clave:
pedagogical practice;
mathematics;
learning;
non-didactic
práctica pedagógica;
matemáticas;
aprendizaje;
situaciones a-didácticas
Rights
License
Derechos de autor 2019 REVISTA DE INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN