The pedagogical practice since adidactic situations in mathematics
The aim of this article is to characterize the pedagogical practice from the use of non-didactic situations in Mathematics classes. This research uses a qualitative approach, under the technique of action research, with the use of instruments such as: non-participant observation, open-ended question...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6704
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10299
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/9179
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10299
- Palabra clave:
- pedagogical practice;
mathematics;
learning;
non-didactic
práctica pedagógica;
matemáticas;
aprendizaje;
situaciones a-didácticas
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 REVISTA DE INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN