La planeación de medios: del presupuesto económico al presupuesto informativo
The plan of medias is a navigation chart, a binnacle, a directrix for the work of a publicist as well as for that of a corporative journalist, all depending on the application done of this tool. In publicity, the plan determines the investment to efficiently distribute the economical budget with whi...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2003
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1437
- Acceso en línea:
- http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1232
http://hdl.handle.net/11407/1437
- Palabra clave:
- Periodismo corporativo
Plan de medios
Comunicación empresarial
periodistas
Manejo de la información en las empresas
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/