Analysis of City Branding and Brand Image through Online Media and Social Media: Case Medellin (Colombia) [Análisis del City Branding y la Imagen de Marca a través de los Medios de Comunicación Online y el Social Media: Caso Medellín (Colombia)]
This study develops both conceptual and methodological proposal to study the City Branding and Medellińs brand image. Using multivariate techniques and Ordinary Least Squares (OLS) analysis, the behavior of users of social networks and social media after checking how the mentions on the Internet aff...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/2300
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11407/2300
- Palabra clave:
- Brand image
City Branding
Linear Regression
Medellin
Online Media
Social Media
- Rights
- restrictedAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_16ec