Generación de contenidos digitales para la reactivación del patrimonio arquitectonico. Estudio de caso: plaza de mercado de techo cubierto de Guayaquil, Medellín
Thanks to own technological resources and the convergence of media such as interactive texts, data that allow tactile navigation, maps, planes, images, and virtual models, among others, the material patrimony can be celebrated, contemplated, and admired just by pushing a key. Graphic recreation of a...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1496
- Acceso en línea:
- http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/979
http://hdl.handle.net/11407/1496
- Palabra clave:
- Augmented Reality
architectural patrimony
mobile devices
contents
digital communication
Realidad aumentada
patrimonio arquitectónico
móviles
contenidos
comunicación digital
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/