Generación de contenidos digitales para la reactivación del patrimonio arquitectonico. Estudio de caso: plaza de mercado de techo cubierto de Guayaquil, Medellín

Thanks to own technological resources and the convergence of media such as interactive texts, data that allow tactile navigation, maps, planes, images, and virtual models, among others, the material patrimony can be celebrated, contemplated, and admired just by pushing a key. Graphic recreation of a...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad de Medellín
Repositorio:
Repositorio UDEM
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udem.edu.co:11407/1496
Acceso en línea:
http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/979
http://hdl.handle.net/11407/1496
Palabra clave:
Augmented Reality
architectural patrimony
mobile devices
contents
digital communication
Realidad aumentada
patrimonio arquitectónico
móviles
contenidos
comunicación digital
Rights
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/