Las nuevas coordenadas de la comunicación
Based on an ethimological, scientific and historical analysis on the concept of Corporate and Neocorporativism, the author gives a precise meaning to these concepts, which in many cases are ambiguous and lead to serious confusions.Next, the aim is to answer to question as to how it happened the tran...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2002
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1463
- Acceso en línea:
- http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1145
http://hdl.handle.net/11407/1463
- Palabra clave:
- Concept of Corporative
communicational integration
organizational culture
organizational world
Concepto de Corporativo. Integración de las comunicaciones. Comunicación corporativa. Comunicación institucional. Imagen corporativa. Cultura organizacional. Mundo Institucional
mundo organizacional
mundo mercadológico.
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/