Las nuevas coordenadas de la comunicación

Based on an ethimological, scientific and historical analysis on the concept of Corporate and Neocorporativism, the author gives a precise meaning to these concepts, which in many cases are ambiguous and lead to serious confusions.Next, the aim is to answer to question as to how it happened the tran...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2002
Institución:
Universidad de Medellín
Repositorio:
Repositorio UDEM
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udem.edu.co:11407/1463
Acceso en línea:
http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1145
http://hdl.handle.net/11407/1463
Palabra clave:
Concept of Corporative
communicational integration
organizational culture
organizational world
Concepto de Corporativo. Integración de las comunicaciones. Comunicación corporativa. Comunicación institucional. Imagen corporativa. Cultura organizacional. Mundo Institucional
mundo organizacional
mundo mercadológico.
Rights
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/