Análisis del escenario poselectoral, México 2012. Una mirada desde los líderes de opinión de Monterrey y su área metropolitana
To carry out the proposal Analysis of Post-Electing Arena, ,MÉXICO 2012, A look from Monterrey and its MetropolitanArea Opinion leaders, 11 in-depth interviews were conductedto representatives of political parties, journalists, academicsand representatives of NGOs and CSOs, which were submittedto a...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1493
- Acceso en línea:
- http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1180
http://hdl.handle.net/11407/1493
- Palabra clave:
- political culture
opinion leaders
political socialization
mass media and social networking
cultura política
líderes de opinión
socialización política
medios masivos de comunicación y redes sociales
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/