Investigación prospectiva sobre las tendencias posibles y las consecuencias probables para la planificación estratégica de marketing en la primera década del nuevo milenio

This paper shows the results of a prospective research over the tendencies that can influence upon the marketing proposals and actions throughout the first decade of the millennium, which tarns out to be especially important, in order for those in charge of the enterprise’s commercial action to carr...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2003
Institución:
Universidad de Medellín
Repositorio:
Repositorio UDEM
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.udem.edu.co:11407/1525
Acceso en línea:
http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1245
http://hdl.handle.net/11407/1525
Palabra clave:
Trends and consequences
Consuming
Products
Distribution
Production
commercial Investigation
Strategies
Management of the marketing
Tendencias y consecuencias
Consumidor
Productos
Distribución
Producción
Investigación comercial
Estrategias
Management del marketing
Rights
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/