Análisis del comportamiento contextual del usuario y su relación con el consumo de aplicaciones móviles
The mobile applications market is growing rapidly, capturing the attention on the analysis of the consumption of applications to improve their recommendation and the satisfaction of the user. The analysis is based on the search for information that allow explaining the occurrence of events of the li...
- Autores:
-
Rojas Potosí, Luis Antonio; Universidad del Cauca
Krug Wives, Leandro; Universidad Federal de Rio Grande del Sur
Fernández, Alejandro; Universidad Nacional de la Plata (UNLP)
Corrales, Juan Carlos; Universidad del Cauca
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1818
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/11407/1818
- Palabra clave:
- contextual behavior analysis
user
mobile applications
análisis contextual de comportamiento
usuario
aplicaciones móviles
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/