Dimensión política del discurso del director de comunicaciones en el escenario corporativo
The political dimension in the discourse of communication directors on the corporate scene is a part of the research the discourse of the corporate communicator; and it is the result of an interpretation work of the data administered by the communicators of the twelve organizations that constitute t...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2003
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1461
- Acceso en línea:
- http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1243
http://hdl.handle.net/11407/1461
- Palabra clave:
- Policy
Power
ideology: speech
action
strategic role
political purposes
política
Poder
Ideología
Discurso
Acción
Función estratégica
Propósitos políticos
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/