Interacción en el aula y lenguaje: ¿cómo enfrentar su investigación?
This article refers to a reflection about the implications the recognition of the interaction and language relation has in analysis models of classroom interaction. For this purpose, at the beginning, there is a brief explanation about the way authors understand learning and teaching; later, interac...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2005
- Institución:
- Universidad de Medellín
- Repositorio:
- Repositorio UDEM
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.udem.edu.co:11407/1520
- Acceso en línea:
- http://revistas.udem.edu.co/index.php/anagramas/article/view/1109
http://hdl.handle.net/11407/1520
- Palabra clave:
- Classroom interaction
Language
Social Practice
Research approaches
Pedagogical speech
Interacción en el aula
Lenguaje
Práctica social
Enfoques de investigación
Discurso pedagógico
- Rights
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/