Creación de una estrategia de comunicación publicitaria para posicionar La Granja Tarapacá en la ciudad de Cali

This degree work was developed within the framework of a community internship, it was sought to support the “Granja Tarapacá” Foundation through the design of an advertising communication strategy in order to be recognized in the city of Cali for its work in serving people with special abilities tha...

Full description

Autores:
Vásquez Rebolledo, Paola Andrea
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Autónoma de Occidente
Repositorio:
RED: Repositorio Educativo Digital UAO
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:red.uao.edu.co:10614/11078
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10614/11078
Palabra clave:
Comunicación Publicitaria
Granja Tarapacá
Posicionamiento (Publicidad)
Granja Tarapacá
Imagen corporativa
Campañas publicitarias
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Autónoma de Occidente