Plan de mercadeo para la empresa de servicios inmobiliarios Daesa Gestión Inmobiliaria SAS de la ciudad de Cali

This strategic market plan to opt for the title of Professional in Marketing and International Business, product for the service company DAESA Real Estate, with the aim of mitigating the shortcomings presented in attracting new customers and the need by the company to create a defined marketing area...

Full description

Autores:
Cáceres Miranda, Luis Enrique
Guancha Mercado, Christian Fernando
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad Autónoma de Occidente
Repositorio:
RED: Repositorio Educativo Digital UAO
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:red.uao.edu.co:10614/10571
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10614/10571
Palabra clave:
Mercadeo y Negocios Internacionales
Planes de mercadeo
Estrategia de mercadeo
Análisis de mercadeo
Mercadeo
Lonja de propiedad raíz
Rights
openAccess
License
Derechos Reservados - Universidad Autónoma de Occidente