Canales de Distribución con Orientación hacia el mercado. CASO DE LOS MEDICAMENTOS EN LA CIUDAD DE MEDELLÍN, 2001
This article summarizes part of the research proyect "Decision Making Criteria About the Nature of the Distribution Channels, from the Manufacturer's Perspective, in Medellín,2001 (Pharmaceutical products)" (Baby, 2001). The article focuses on the channels of distribution in the pharm...
- Autores:
-
Jaime Baby Moreno
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad EAFIT
- Repositorio:
- Repositorio EAFIT
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.eafit.edu.co:10784/14112
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10784/14112
- Palabra clave:
- This article summarizes part of the research proyect "Decision Making Criteria About theNature of the Distribution Channels
from the Manufacturer's Perspective
in Medellín,2001 (Pharmaceutical products)" (Baby
Canales de distribución
Orientación hacia el mercado
Productos farmacéuticos
- Rights
- License
- Copyright © 2003 Jaime Baby Moreno