Canales de Distribución con Orientación hacia el mercado. CASO DE LOS MEDICAMENTOS EN LA CIUDAD DE MEDELLÍN, 2001

This article summarizes part of the research proyect "Decision Making Criteria About the Nature of the Distribution Channels, from the Manufacturer's Perspective, in Medellín,2001 (Pharmaceutical products)" (Baby, 2001). The article focuses on the channels of distribution in the pharm...

Full description

Autores:
Jaime Baby Moreno
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad EAFIT
Repositorio:
Repositorio EAFIT
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.eafit.edu.co:10784/14112
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10784/14112
Palabra clave:
This article summarizes part of the research proyect "Decision Making Criteria About theNature of the Distribution Channels
from the Manufacturer's Perspective
in Medellín,2001 (Pharmaceutical products)" (Baby
Canales de distribución
Orientación hacia el mercado
Productos farmacéuticos
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License
Copyright © 2003 Jaime Baby Moreno