Correlación entre dimensiones de personalidad de marca y la marca emocional
Over the last decades, methodologies for the improvement and redesign of processes have come from stastical control of projects, from the PHVA cycle, from the concept of Porter’s value chain (1985) passing through re-engineering, six sigma, BPM, among others. Some organizations have applied these me...
- Autores:
-
José Luis Saavedra Torres
Oscar Colmenares
José Luis Pirela
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad EAFIT
- Repositorio:
- Repositorio EAFIT
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.eafit.edu.co:10784/14056
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10784/14056
- Palabra clave:
- Brand
brand personality
emotional branding
personality features
Marca
personalidad de marca
marca emocional
rasgos de personalidad
- Rights
- License
- Copyright © 2007 José Luis Saavedra Torres, Oscar Colmenares, José Luis Pirela