Intención de abandono en estudiantes de pregrado: factores y soluciones
The present study addressed dropout intention problem from a priori perspective. Conceptually and methodologically it was based on Suriñach et al (2007), Duque et al (2012), Duque (2013a) y Duque (2013b). Measuring the effect from satisfaction and academic development to dropout intentions was the m...
- Autores:
-
Duque, Juan C.
Montes, Isabel
Rodríguez, Stefanía
Jaramillo, Alberto
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2014
- Institución:
- Universidad EAFIT
- Repositorio:
- Repositorio EAFIT
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.eafit.edu.co:10784/2755
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10784/2755
- Palabra clave:
- dropout intention
learning outcome
structural equations model
Intención de abandono
resultados en el aprendizaje
modelo de ecuaciones estructurales
- Rights
- License
- Acceso abierto