Valor Percibido por el Cliente (VPC), como una herramienta para el análisis competitivo

This article addresses the perceived customer value (PCV) of a consumer durable product (refrigerators). It is a byproduct of the research project PERCEIVED CUSTOMER VALUE OF A CONSUMER DURABLE PRODUCT: CONSTRUCT AND MEASUREMENT, conducted by the same authors. After making some observations about th...

Full description

Autores:
Jaime Baby Moreno
Juan Gonzalo Londoño Jaramillo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad EAFIT
Repositorio:
Repositorio EAFIT
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.eafit.edu.co:10784/14088
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10784/14088
Palabra clave:
Perceived customer value (PCV)
Consumer durable product
Tool for competitive analysis
Valor Percibido por el Cliente (VPC)
producto durable de consumo
instrumento de análisis competitivo
Rights
License
Copyright © 2005 Jaime Baby Moreno, Juan Gonzalo Londoño Jaramillo