Valor Percibido por el Cliente (VPC), como una herramienta para el análisis competitivo
This article addresses the perceived customer value (PCV) of a consumer durable product (refrigerators). It is a byproduct of the research project PERCEIVED CUSTOMER VALUE OF A CONSUMER DURABLE PRODUCT: CONSTRUCT AND MEASUREMENT, conducted by the same authors. After making some observations about th...
- Autores:
-
Jaime Baby Moreno
Juan Gonzalo Londoño Jaramillo
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad EAFIT
- Repositorio:
- Repositorio EAFIT
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.eafit.edu.co:10784/14088
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10784/14088
- Palabra clave:
- Perceived customer value (PCV)
Consumer durable product
Tool for competitive analysis
Valor Percibido por el Cliente (VPC)
producto durable de consumo
instrumento de análisis competitivo
- Rights
- License
- Copyright © 2005 Jaime Baby Moreno, Juan Gonzalo Londoño Jaramillo