How gender and age can affect consumer purchase behavior? Evidence from A microeconomic perspective from Hungary
The present study aimed to investigate the effect of demographic variables of gender and age on online consumer purchase behavior (CPB) on Facebook in Hungary. The statistical population of the present study consists of Facebook users in Hungary, including Hungarian natives, foreigners residing in t...
- Autores:
-
Fekete-Farkas, Maria
Gholampour, Abbas
Bouzari, Parisa
Jarghooiyan, Hadi
Ebrahimi, Pejman
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad EAFIT
- Repositorio:
- Repositorio EAFIT
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.eafit.edu.co:10784/30976
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10784/30976
- Palabra clave:
- Comportamiento de compra del consumidor
Género
Edad
Facebook
Marketing en redes sociales
Comportamiento de compra del consumidor
Género
Edad
Facebook
Marketing en redes sociales
- Rights
- License
- Acceso abierto