Transversalización del eje medio ambiente en educación superior: el caso de la UACYTI-UAGro
Mainstreaming is a viable strategy for strengthening environmental content in the curriculum and promoting social responsibility. In this sense, the article is oriented to design a methodological procedure to transversalize the environmental axis in the study plan of the career in Sciences and Infor...
- Autores:
-
Miranda Esteban, Adriana
GUZMAN IBARRA, ISABEL
Rodríguez Alviso, Columba
Beltrán Rosas, Juana
SAMPEDRO, MARIA LAURA
Aparicio López, José Luis
- Tipo de recurso:
- Article of journal
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5862
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5862
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.1.2019.01
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Transversalización
Medio ambiente
Competencia ambiental
Educación superior
Transversalization
Environment
Environmental competence
Higher education
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal