Gestión fundamentada en el liderazgo del directivo docente en el mejoramiento del índice sintético de calidad educativa (ISCE) caso: Institución Educativa Ciudad de Tunja

With the effects of globalization, education assumes the management of the teaching director from a leadership that implies the appropriation of an imaginary to satisfy the current sociohistorical demand, in which school communities are directed and mobilized as that great team necessary to achieve...

Full description

Autores:
Alfaro Escobar, Luz Celina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6380
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6380
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Quality
Management
Leadership
ISCE
Calidad
Gestión directiva
Liderazgo
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International