Gestión fundamentada en el liderazgo del directivo docente en el mejoramiento del índice sintético de calidad educativa (ISCE) caso: Institución Educativa Ciudad de Tunja
With the effects of globalization, education assumes the management of the teaching director from a leadership that implies the appropriation of an imaginary to satisfy the current sociohistorical demand, in which school communities are directed and mobilized as that great team necessary to achieve...
- Autores:
-
Alfaro Escobar, Luz Celina
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6380
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6380
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Quality
Management
Leadership
ISCE
Calidad
Gestión directiva
Liderazgo
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International