La lúdica como estrategia pedagógica para la sensibilización del cambio climático

This research was developed at the Colegio District del Silencio in the city of Barranquilla (Colombia). The population consisted of 32 boys and girls aged between 6 and 8 years of 2nd grade in the evening shift of the aforementioned Institution. In the first place, it was characterized by investiga...

Full description

Autores:
Angulo Yepez, Marly
De León Guillen, Valery
Meneses Valest, Natalia
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/9667
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/9667
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Environmental knowledge
Playful strategies
Games
Environment
Conservation
Conocimiento ambiental
Estrategias lúdicas
Juegos
Conservación
Ambiente
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)