Percepción de los docentes sobre la aplicación del plan individual de ajustes razonables, en educación básica
The present project seeks to deepen the analysis, application, and relevance of the individual plan of reasonable adjustments in the academic improvement of children with special educational needs. This is related with the curriculum and the pedagogical processes, framed in the rationalist-deductive...
- Autores:
-
Rivera Salas, Maryoris Isabel
Ferrer Ferrer, Fernando David
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6004
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6004
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Inclusion
Special educational needs
Individual plan of reasonable adjustments
Inclusión
Necesidades educativas especiales
Plan individual de ajustes razonables
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International