Percepción de los docentes sobre la aplicación del plan individual de ajustes razonables, en educación básica

The present project seeks to deepen the analysis, application, and relevance of the individual plan of reasonable adjustments in the academic improvement of children with special educational needs. This is related with the curriculum and the pedagogical processes, framed in the rationalist-deductive...

Full description

Autores:
Rivera Salas, Maryoris Isabel
Ferrer Ferrer, Fernando David
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6004
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6004
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Inclusion
Special educational needs
Individual plan of reasonable adjustments
Inclusión
Necesidades educativas especiales
Plan individual de ajustes razonables
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International