Escuela de padres como una transformación pedagógica para mejorar el acompañamiento a los estudiantes

The purpose of this research was to design a school of parents to strengthen the support of students in the learning process. It was carried out under a mixed, descriptive approach, based on observation. It uses the deductive hypothetical method, under the positivist or rationalist paradigm. A sampl...

Full description

Autores:
Narváez Álvarez, Nadith Esther
Terraza Escorcia, Marta Cecilia
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8888
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8888
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
School of parents
School-family relationship
Academic accompaniment
Escuela de padres
Relación escuela-familia
Acompañamiento académico
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International