Escuela de padres como una transformación pedagógica para mejorar el acompañamiento a los estudiantes
The purpose of this research was to design a school of parents to strengthen the support of students in the learning process. It was carried out under a mixed, descriptive approach, based on observation. It uses the deductive hypothetical method, under the positivist or rationalist paradigm. A sampl...
- Autores:
-
Narváez Álvarez, Nadith Esther
Terraza Escorcia, Marta Cecilia
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8888
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8888
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- School of parents
School-family relationship
Academic accompaniment
Escuela de padres
Relación escuela-familia
Acompañamiento académico
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International