Educación intercultural y pos-acuerdo: dinámicas de acceso de los estudiantes de El Banco, Magdalena

The purpose of this research is to present the design of a proposal for the consolidation of an intercultural education based on the dynamics of student access in a post-agreement context at the Magdalena Bank, in two institutions in particular: I.E.R.D. SILVIA COTES DE BISWEL, headquarters of El Bu...

Full description

Autores:
Giacometto Cantillo, Javier
Rodríguez Arango, Jennifer
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5101
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5101
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Interculturality
Access to education
Post-agreement
Research
Interculturalidad
Acceso a la educación
Pos-acuerdo
Investigación
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International