Comprensión lectora a través de ejes generadores de las ciencias sociales

This research was carried out on the curriculum line of Universidad de la Costa . It includes the participation of 20 students ages of 10 to 13.It was carried out in four phases : planning, diagnosis, implementation and final report. The objective of this research was to describe the progress in rea...

Full description

Autores:
Alvear Anaya, Irene Sofía
Eckardt Herrera, Silia Karin
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5689
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/5689
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading comprehension
Generator axes
Social sciences
Teaching
Learning
Meaningful learning and reading comprehension levels
Context
Comprensión lectora
Ejes generadores
Ciencias Sociales
Enseñanza
Aprendizaje
Aprendizaje significativo
Niveles de comprensión lectora
Contexto
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International