Comprensión lectora a través de ejes generadores de las ciencias sociales
This research was carried out on the curriculum line of Universidad de la Costa . It includes the participation of 20 students ages of 10 to 13.It was carried out in four phases : planning, diagnosis, implementation and final report. The objective of this research was to describe the progress in rea...
- Autores:
-
Alvear Anaya, Irene Sofía
Eckardt Herrera, Silia Karin
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5689
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5689
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Reading comprehension
Generator axes
Social sciences
Teaching
Learning
Meaningful learning and reading comprehension levels
Context
Comprensión lectora
Ejes generadores
Ciencias Sociales
Enseñanza
Aprendizaje
Aprendizaje significativo
Niveles de comprensión lectora
Contexto
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International