Relación entre la apropiación de mediaciones TIC y los estilos de aprendizaje en la formación inicial de maestros
This research analyzes the relationship between ICT appropriation and the learning styles in students of a teacher training program. It was framed within an investigation with a quantitative correlational approach. Initially, the questionnaire REATIC was filled in by a stratified sample of 63 studen...
- Autores:
-
Imitola De Alba, Carmen Inés
Imitola De Alba, Estella Isabel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6495
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6495
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Learning style
ICT appropriation
Teacher training
Digital competence
Estilo de aprendizaje
Mediaciones TIC
Formación de maestros
Competencia digital
Aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/