Relación entre la apropiación de mediaciones TIC y los estilos de aprendizaje en la formación inicial de maestros

This research analyzes the relationship between ICT appropriation and the learning styles in students of a teacher training program. It was framed within an investigation with a quantitative correlational approach. Initially, the questionnaire REATIC was filled in by a stratified sample of 63 studen...

Full description

Autores:
Imitola De Alba, Carmen Inés
Imitola De Alba, Estella Isabel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6495
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/6495
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Learning style
ICT appropriation
Teacher training
Digital competence
Estilo de aprendizaje
Mediaciones TIC
Formación de maestros
Competencia digital
Aprendizaje
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/