El M-Learning para el fortalecimiento de la lecto-escritura en los estudiantes de 3°
When we talk about education, it is essential to take into account the subjects towards whom it is directed, that is, the students. Currently, the generation of “digital natives” or “millennials” has undergone changes in their cognitive and metacognitive structures, forcing teachers to modify teachi...
- Autores:
-
Frías Cantillo, Estefany
Monsalvo Caballero, Jeisy Alejandra
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8330
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8330
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- M-Learning
Literacy
Mobile devices
Virtuality
Teaching
Learning
M-Learning
Lectoescritura
Dispositivos móviles
Virtualidad
Enseñanza
Aprendizaje
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International