La convivencia escolar, escenario para el desarrollo de competencias ciudadanas y la consolidación de una cultura de paz
School coexistence as a scenario for the development of civic competencies for the consolidation of a culture of peace, is something necessary to address as a complement to the postwar period in Colombia, since education as a tool for transformation through curricular reforms, would be a mechanism p...
- Autores:
-
Toro Osorio, Kodalys
Sierra Paternina, Francisco Augusto
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8681
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8681
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- School coexistence
Citizen skills
Culture of peace
Chair for peace
School
Convivencia escolar
Competencias ciudadanas
Cultura de paz
Catedra para la paz
Escuela
- Rights
- openAccess
- License
- CC0 1.0 Universal