La convivencia escolar, escenario para el desarrollo de competencias ciudadanas y la consolidación de una cultura de paz

School coexistence as a scenario for the development of civic competencies for the consolidation of a culture of peace, is something necessary to address as a complement to the postwar period in Colombia, since education as a tool for transformation through curricular reforms, would be a mechanism p...

Full description

Autores:
Toro Osorio, Kodalys
Sierra Paternina, Francisco Augusto
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8681
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8681
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
School coexistence
Citizen skills
Culture of peace
Chair for peace
School
Convivencia escolar
Competencias ciudadanas
Cultura de paz
Catedra para la paz
Escuela
Rights
openAccess
License
CC0 1.0 Universal