Mediación didáctica fundamentada en la música para el fortalecimiento del razonamiento matemático
The present investigation is framed within the critical rationalist approach and supported within the quantitative paradigm, which was carried out with the main objective of configuring a proposal of didactic mediation based on music, for the strengthening of mathematical reasoning in engineering st...
- Autores:
-
Diaz Muñoz, Luis Carlos
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/6430
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/6430
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Mediation
Musical didactics
Attention
Memory
Mathematical reasoning
Mediación
Didáctica musical
Atención
Memoria
Razonamiento matemático
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International