Mediaciones tic y su incidencia en los procesos de comprensión lectora en estudiantes de quinto grado

The objective of this study was to analyze the impact of ICT mediation on improving reading comprehension of fifth-grade students at the Rafael García Herreros Educational Institution in Medellín, Antioquia, Colombia. To do this, an intervention was proposed in a sample of 35 fifth grade students, u...

Full description

Autores:
Larrans Barranco, Kathleen Carolyne
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13244
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/13244
https://repositorio.cuc.edu.co
Palabra clave:
Reading comprehension
levels of reading comprehension
ICT mediations
Interactive strategies
Comprensión lectora
Niveles de comprensión lectora
Mediaciones TIC
Estrategias interactivas
Rights
openAccess
License
Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)