Mediaciones tic y su incidencia en los procesos de comprensión lectora en estudiantes de quinto grado
The objective of this study was to analyze the impact of ICT mediation on improving reading comprehension of fifth-grade students at the Rafael García Herreros Educational Institution in Medellín, Antioquia, Colombia. To do this, an intervention was proposed in a sample of 35 fifth grade students, u...
- Autores:
-
Larrans Barranco, Kathleen Carolyne
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2020
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/13244
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/13244
https://repositorio.cuc.edu.co
- Palabra clave:
- Reading comprehension
levels of reading comprehension
ICT mediations
Interactive strategies
Comprensión lectora
Niveles de comprensión lectora
Mediaciones TIC
Estrategias interactivas
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)