Estrategias pedagógicas para disminuir el comportamiento disruptivo a través del aprendizaje experiencial en las estudiantes de sexto grado de la I.E Politécnico de soledad
This project is proposed to carry out pedagogical strategies based on learning experiences, therefore, it is expected to reduce the disruptive behavior that affects the correct development of classes. This situation can be observed in the coexistence follow-up book, as teachers have expressed throug...
- Autores:
-
España Barraza, Carmen Amelia
Rodriguéz Fernandéz, Maria José
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5933
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/5933
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Disruptive behavior
Learning experiences
Coexistence
Comportamiento disruptivo
Aprendizaje experiencial
Convivencia
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International