Plan de mercadeo que permita medir la viabilidad de una aplicación para smartphones con miras a mejorar el nivel de vida de los pacientes hipertensos

In this paper grade designing a marketing plan that will allow the feasibility of an application for smartphones in order to improve the quality of life of hypertensive patients who have the purchasing power to get a smartphone in Colombia. The goal is to successfully penetrate this market rapidly c...

Full description

Autores:
Camacho Pelaez, Elkin De Jesús
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/519
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/519
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Competitividad
Innovación
Posicionamiento
Valor agregado
Competitiveness
Innovation
Positioning
Value added
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual