La práctica docente en los procesos de acreditación institucional para la calidad educativa

A learning strategy is the way in which the subject (student) approaches an object of study, interacts with him and gives meaning (Valero and Cortés, 2003:19), the teaching practice in the processes of accreditation is without place to doubt, the activity that more efforts Demand of the educator, an...

Full description

Autores:
Walker Cardenas, Johnny A.
Archbold, Sheena Manuel
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/125
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/125
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Teaching practice
Quality
Learners
Pedagogy
Práctica docente
Calidad
Discente
Pedagogía
Rights
openAccess
License
Atribución – No comercial – Compartir igual