La práctica docente en los procesos de acreditación institucional para la calidad educativa
A learning strategy is the way in which the subject (student) approaches an object of study, interacts with him and gives meaning (Valero and Cortés, 2003:19), the teaching practice in the processes of accreditation is without place to doubt, the activity that more efforts Demand of the educator, an...
- Autores:
-
Walker Cardenas, Johnny A.
Archbold, Sheena Manuel
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/125
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/125
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Teaching practice
Quality
Learners
Pedagogy
Práctica docente
Calidad
Discente
Pedagogía
- Rights
- openAccess
- License
- Atribución – No comercial – Compartir igual