Didáctica para el desarrollo del proceso lecto-escritor en estudiantes de primer grado de una institución educativa

It is important to highlight that the development of reading and writting skills, leads to the implementation of didactical strategies that differ from those usually applied in the traditional classrooms, hereby benefitting the learning processes in order to achieve meaningful and pleasant espontane...

Full description

Autores:
Caballero Heredia, Astrid
Rico Álvarez, Sandra Marcela
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5574
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/11323/5574
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Reading
Writing
Didactic strategy
Learning
Development
Lectura
Escritura
Estrategia didáctica
Aprendizaje
Desarrollo
Rights
openAccess
License
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/