La evaluación auténtica como una alternativa para mejorar el rendimiento académico: estudio exploratorio
This research was developed with the purpose of analyzing authentic assessment as an alternative to improve the academic performance of E.B.P. students from the IED Victoria. It addressed theoretical references related to assessment, the competence approach, authentic assessment approach and the stu...
- Autores:
-
Guzmán De La Cruz, Lenys
Ortiz Díaz, Claudia Patricia
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4905
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/4905
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Evaluación
Evaluación auténtica
Rendimiento académico
Assessment
Authentic assessment
Students’ performance
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International