Fortalecimiento del desempeño en las pruebas saber a través de la correspondencia: concepción del modelo pedagógico institucional y su concreción
The performance in the SABER test of students from official educational institutions, presents divergent results even in the same socioeconomic and cultural situations. Hence the purpose of setting up an operational plan to strengthen student performance in the SABER 11th tests, through the correspo...
- Autores:
-
Ariza Kunzel, German David
Rojas Flórez, Eucaris
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8079
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/8079
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Specification of the pedagogical model
Strengthening of student performance
Quality management
Test Saber 11
Theoretical-normative conception of the pedagogical model
Concreción del modelo pedagógico
Fortalecimiento del desempeño estudiantil
Gestión de la calidad
Prueba Saber 11
Concepción teórica- normativa del modelo pedagógico
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International