Fortalecimiento del desempeño en las pruebas saber a través de la correspondencia: concepción del modelo pedagógico institucional y su concreción

The performance in the SABER test of students from official educational institutions, presents divergent results even in the same socioeconomic and cultural situations. Hence the purpose of setting up an operational plan to strengthen student performance in the SABER 11th tests, through the correspo...

Full description

Autores:
Ariza Kunzel, German David
Rojas Flórez, Eucaris
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8079
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8079
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Specification of the pedagogical model
Strengthening of student performance
Quality management
Test Saber 11
Theoretical-normative conception of the pedagogical model
Concreción del modelo pedagógico
Fortalecimiento del desempeño estudiantil
Gestión de la calidad
Prueba Saber 11
Concepción teórica- normativa del modelo pedagógico
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International